reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Verešová

Martina Verešová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ĽUDÍ, preto sa venujem psychológii. Mám rada KNIHY, preto na ne píšem recenzie. Mám rada život, možno preto píšem o SMRTi. Vidím, akú dobu žijeme, preto píšem o STRESe. Zoznam autorových rubrík:  O streseO smrtiPsychológiaKnihy, kultúra, médiáNezaradené

reklama

Nezaradené

Zbytoční

Martina Verešová

Zbytoční

Zbytoční ako hluchý hudobník, dáždnik v lete a svedok bez výpovede. Modlitba spamäti alebo kričanie na deti. Sme nepotrební ako sľub klamára, ostatný drôt a strach. Veľký kľúč, malý zámok a dlhá kóma, krátky sen. Nanič ako krádež Mony Lisy, balík bez príjemcu, metafora v genitíve. Slza vraha a hriechy anjelov. Zbytoční, keď nemáme radi.

  • 3. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 977x
  • 7
Nad posteľou

Martina Verešová

Nad posteľou

Moja chyba, že radšej počúvam. Ich, že sa nevedia pýtať. A naša, že nemáme trpezlivosť hľadať ku sebe cestu.

  • 18. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 664x
  • 1
Posplietané perly

Martina Verešová

Posplietané perly

Dnes je to bez ladu a skladu, tak ako som ich našla rôzne popísané na papieroch.

  • 29. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Potom...

Martina Verešová

Potom...

Potom, o chvíľu, od pondelka, zajtra. Sväté slová na ospravedlnenie mojej neschopnosti. Od marca sa dušujem, že pár ľuďom napíšem listy s peknými slovami. Potom vymažem sms z ktorých vybledol cit. Pôjdem na film, čo mal premiéru 29.1. S tou sa stretnem a s tým pôjdem na korčule. Zasadím si v niekom bútľavú vŕbu. Potom. Som unavená. Z práce, školy, ľudí. Z hovorenia „potom”a z odkladania vecí, ktoré plánujem, ale nemajú horiaci termín. Aj tento článok som chcela napísať v piatok. Pomysleli ste si dnes nejaké „potom”? Ja nie. Od pondelka si začnem plniť malé radosti a o chvíľu si idem upratať izbu.

  • 23. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Koho volili v roku 2004?

Martina Verešová

Koho volili v roku 2004?

Prezidentskí kandidáti (a všeobecne politici) neodpovedajú na otázky priamo. Možno sú príliš komplikované. Tak mi napadla jednoduchá otázka. ,,Koho ste volili v minulých prezidentských voľbách?"Možné odpovede pani Radičovej: Po á: Mečiara. Po bé: Gašparoviča. Po cé: nevolila som, napriek tomu chcem , aby ste vy išli voliť.Možné odpovede pána Gašparoviča: Po á: seba. Po bé: Mečiara. Po cé: Som hlboko presvedčený, že som bol voliť, aj keď si to nepamätám. ps: aj ja som chcela na SMEblog prispieť hlbokomyseľným, nič neriešiacim článkom o voľbách.

  • 31. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Na vysvetlenie

Martina Verešová

Na vysvetlenie

Robím za mojím doterajším blogom čiaru... Ceruzkou, ale hrubú. Na to, aby som písala všetko a pod vlastným menom, som prílišný introvert a ak by som nepísala vôbec, moje druhé ja sa zblázni. (interné tajomstvo: každý blogujúci je tak trochu blázon) Už budú len články z kategórie krátke alebo súkromné. Myšlienky s.r.o, ktoré mi napadanú cestou za povinnosťami a necestou v prírode. Aj tak sa nikomu nechce čítať siahodlhé výlevy, že? Bude to dobrá škola, vtesnať pointu aj pocity do pár riadkov. Teším sa. _______________________________________________________________

  • 12. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Perly z vysokoškolských lavíc

Martina Verešová

Perly z vysokoškolských lavíc

Po strednej škole som sa s touto rubrikou už lúčila, no humor, nelogickosť a prerieknutia sa objavili aj na vysokoškolskej pôde. Pred výrok vyučujúceho budem namiesto špekulovania nad tiulom, písať Vyuč. Ako povedal môj obľúbený docent hneď prvý deň: Je to tu samé ,,judr,mudr, pudr,´´ kto sa v tom má vyznať. Milé výroky mi poslali aj bývalí spolužiaci, takže v otázke mena, predmetu a katedry mlčím ako partizán.

  • 17. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
martinaveresova blog sme eská má dva roky

Martina Verešová

martinaveresova blog sme eská má dva roky

No ty koki. Dva roky. (*28.8.2006 - 28.8.2008)Musím sa priznať, že prednedávnom som zvažovala útek. Prázdniny spôsobili, že som viac spoznala ľudí, diskutujúcich aj čitateľov. A nebojím sa napísať silné slová, že blog mi zmenil život. Detaily, ako a prečo napíšem o rok. Pri starých článkoch sa usmievam, miestami sa chytám za hlavu. Pripomínajú mi zabudnuté, ukazujú ako som rozmýšľala. Niežeby som sa za to hanbila, len teraz by som to napísala inak.

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Perly z našich lavíc...časť 9

Martina Verešová

Perly z našich lavíc...časť 9

Maturita sa blíži, aspoň to berieme s humorom. Aj sa na seba hnevám, že mi nejaké hlášky unikli, tu sú tie, čo som zachytila...

  • 2. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 122x
  • 23
Perly z našich lavíc...časť 8

Martina Verešová

Perly z našich lavíc...časť 8

Nečakala som,že ďalšia časť sa nazbiera tak rýchlo. Ale prelistovala som zošity, a tak som objavila aj staršie výroky mojich spolužiakov a učiteľov.

  • 11. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
Desatoro čitateľom v roku 1922...

Martina Verešová

Desatoro čitateľom v roku 1922...

...alebo čo ste museli vedieť pri čítaní.Kniha ma oslovila na prvý pohľad. Vyzerala staršia ako ostatné. Zobrala som ju do rúk a ofúkla obal. Pár desaťročí vo vreci na povale zanechá stopy:) Pozrela som na titulnú stranu a usmiala sa. Nič v zlom, ale dúfam, že Obecná knižnica Šeňa už neexistuje. Za výpožičku na 84 rokov im dlhujeme asi tak 6048 Sk...

  • 4. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu