reklama

Kopec

Mám potrebu napísať o tom, ako ma sklamal blízky človek. Na druhej strane to voči nemu nie je fér. Ešte sa neobhájil, prečo to robí. Pred očami mi prebehla scéna z filmu Rok ďábla. Jarek Nohavica nakreslí kopec a vysvetľuje alkoholizmus: Člověk chlastá jak duha a jde nahoru. Dokud jde nahoru, je všetko v pořádku. Kde je průšvih? Tento bod. Vrcholek. Bod zvratu. Break point... Bohužel, nikdo z nás neví, jak ten kopec má vysoký.  http://www.youtube.com/watch?v=X1UHZYyY6jYPretrasformovala som si to na vzťahy: nevieme, kto je koľko ochotný odpúšťať. Kde je hranica, kedy ublížime druhému tak veľmi, že len slovo ,,prepáč" na ospravedlnenie nestačí. Tak strácame kamarátov, známych, lásky. Nevieme, kto ma ako vysoký kopec a koľko vie odpúšťať. Napriek EÚ by sa niektoré hranice nemali prekračovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Martina Verešová

Martina Verešová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ĽUDÍ, preto sa venujem psychológii. Mám rada KNIHY, preto na ne píšem recenzie. Mám rada život, možno preto píšem o SMRTi. Vidím, akú dobu žijeme, preto píšem o STRESe. Zoznam autorových rubrík:  O streseO smrtiPsychológiaKnihy, kultúra, médiáNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu