reklama

Iba úcta k starším

Jednej babičky v domove dôchodcov sa pýtam: A prečo sa nemôžete vrátiť do svojho bytu? „Pretože kým som bola v nemocnici, vnuk sa tam nasťahoval s priateľkou. Vraj urobil podlahu aj nové okná. Už do toho veľa investoval, nech sú teda tam." hovorí zmierená. ,,Len ma mrzí, že vyhodili všetky moje knihy, ani sa neopýtali," dodá po chvíli. S kamarátmi stojíme na železničnej stanici. Pristúpia ku nám traja muži, inej pleti a v inom oblečení. Dvaja mladší mlčky, ale rázne ukazujú na našu tašku na lavičke. Samozrejme, uvoľníme miesto. Najstarší pán si sadá. Tí dvaja zostanú stáť. Niekto z nás prehodí, že je to asi významný muž. Lukáš, ktorý pozná ich kultúru bližšie: ,,Nie, to sú moslimovia, iba veľká úcta k starším."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Martina Verešová

Martina Verešová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ĽUDÍ, preto sa venujem psychológii. Mám rada KNIHY, preto na ne píšem recenzie. Mám rada život, možno preto píšem o SMRTi. Vidím, akú dobu žijeme, preto píšem o STRESe. Zoznam autorových rubrík:  O streseO smrtiPsychológiaKnihy, kultúra, médiáNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu